even bijkomen nu - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu even bijkomen nu - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu

even bijkomen nu

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Zo, dat was ff n trip! Hadden we ons natuurlijk wel op ingesteld, maar toch hoop je stiekem dat t dan toch n klein beetje meevalt. De vlucht na Singapore viel zeker mee!
Mooie stad trouwens Singapore! Heerlijk hotel hadden we daar, waar we n paar uurtjes geslapen hebben en even gezwommen en gegeten.
Dinsdag 10-1 s ochtends aangekomen in Christchurch.
Vandaag zijn we aangekomen in Akaroa. Wat n prachtig plaatsje zeg!! Wordt ookwel het zuidelijkste stukje Frankrijk ter wereld genoemd. Omdat de Fransen dit plekje ooit voor de Britten hebben geprobeerd te koloniseren.
Vrijdag gaan we hier dolfijnen spotten, zin in!
Maar die jetlag ff serieus....wat is die heftig zeg!

• 11 Januari 2017 - 09:27

Rimke :

Hi Marieke en Philip,

Wat leuk om even wat te horen. Te gek dat Jullie daar nu zitten.
    Je weet, Nieuw zeeland heeft ons hart gestolen. Als Ik nu weer lees over, En foto's zie van, maakt mijn hart een sprongetje. Alleen die ene foto zegt al zoveel. Philip met rugtasje, jij achter de camera en de meiden helemaal opgewonden voor avontuur. Echt heel bijzonder om dit als gezin te doen! Ik hoop dat jullie daar een fantastische tijd meemaken!

Liefs,
    Rimke, Robert (+Joep en Mick)

• 11 Januari 2017 - 14:04

Astrid:

Leuk! Jullie eerste reisverslag !

Fijn om wat te horen en de foto te zien.

Jetlag zal hopelijk over een paar dagen historie zijn.

Mooi plaatsje waar jullie zitten !

Veel plezier met elkaar!

Dikke kussen van Skip, Liz, San en As

• 11 Januari 2017 - 16:07

Liesbeth Noordam:

Mooie foto, van Philip en de meisjes.
    Fijn dat de reis vanaf Singapore beter is verlopen!
    Nu heerlijk genieten van jullie vrijheid.
    heel veel liefs van ma en pa!

xxxx

• 11 Januari 2017 - 16:35

Liesbeth, Edwin,Jolijn En Mees:

Dag lieve schatten,
    Fijn dat jullie er zijn! Mooie foto zeg! Heerlijk genieten van elkaar en de omgeving. Xxxx van ons

• 11 Januari 2017 - 21:23

Durandus En Saskia:

Hee Phil en Mariek! Wat leuk om jullie zo te volgen :-)
    Het ziet er heel relaxed uit. Nu nog wat bijkomen dus..
    Had As het nog gezegd dat melatonine wat kan doen bij een jet lag? Zullen jij en Mariek wel een handje vol nodig hebben!
    Heel veel plezier daar.
    Dikke X Duud, Sas en de kinders

• 17 Januari 2017 - 22:45

George En Angelique:

Living the dream, mooi man.