yes we hebben goed geslapen!! - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu yes we hebben goed geslapen!! - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu

yes we hebben goed geslapen!!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Heerlijk zeg als je weer n beetje geslapen hebt! Vanmorgen lekker een wandeling gemaakt door t dorp en op het strand gezeten. Vanmiddag getoerd met de auto's. Konden de meiden gelijk even n tukkie doen.

Gisteren de kleine zeldzame Hector dolfijn gespot, mooi beestje en heerlijk om op zee te zijn en de eindeloosheid van de zuid Pacific ocean te voelen en zien wetende dat er niks anders meer komt dan de zuidpool.

S middags een wandelingetje gemaakt naar de vuurtoren.

Vandaag vieren we Juul haar 2e verjaardag, ongelooflijk wat vliegt de tijd!! Vanmorgen geskyped met de familie van Domburgh. Wat n gezelligheid, ze verschenen met vlaggen en al in beeld. Juul vond t fantastisch iedereen te zien! Hoera!

Daarna het dorp in gelopen en uitgebreid op n terrasje inbeten, wat n verwennerij!!

Nu lekker chillen op t strand en vanmiddag als uitje speciaal voor Juul, naar de alpaca boerderij!