van Otekaieke naar Milford via the Catlins - Reisverslag uit The Key, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu van Otekaieke naar Milford via the Catlins - Reisverslag uit The Key, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu

van Otekaieke naar Milford via the Catlins

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, The Key

Toch nog n nachtje op de farm in Otekaieke gebleven. Is toch ook wel es even relaxed als er op een dag niet meer gebeurd dan dat de buurman langskomt met zijn bevroren geslachte schaap om die door boer Keith te laten portioneren. De hond die ontsnapt en achter de schapen aangaat. Avond eten bij de snackbar in t dorp verderop (Kurow) die al om 18u dicht gaat. En een halve boom die omwaait door de storm die nu woedt. Dus maar even onze camper op n wat beschutter plekje gereden.

Morgen 23-1 tuffen we weer verder.
Maandag 23-1 overnacht in oamaru. Waar we een lieve bijzondere vrouw; Annie hebben ontmoet, eigenlijk Anna. Ze was bezig aan de kust een gedenksteen aan haar op zee verdwenen vriend Paul, te herstellen en Anna zat daar vol bewondering naar te kijken. Zo aan de praatgeraakt. Ze heeft ons haar bijzondere atelier laten zien en s avonds hebben we bij haar thuis gegeten. Wat n lief mooi mens!
24-1 vanmorgen de mouraki boulders bekeken, we waren niet de enige

• 26 Januari 2017 - 23:46

Miep En Martin Van Domburgh:

Wat een bijzondere ervaringen met de kunstenares. Hatstikke leuk en interessant om met de locals te praten en te eten. Eenprachtig land en we volgen jullie op google maps en ons mooie boek dat over Nieuw Zeeland gaat. Fijne voortzetting en een paar hele dikke kussen voor alle vier van ons. Xxx

• 27 Januari 2017 - 09:39

Helma En Janna:

Wat een bijzondere ontmoeting aan de andere kant van de wereld. Jullie maken wat mee, terwijl wij kleien aan tafel en wachten op de groenteboer in de Maria van oosterwijckstraat. Ook een soort atelier hier. Janna maakt een vlinders m klei met alle kleuren van de regenboog. Vergeet Fred dus niet!

X Helma en Janna

• 27 Januari 2017 - 10:00

Eric:

Hej kanjers,

Wat een mooie verhalen...fijn om te horen dat jullie zo aan het genieten zijn van alles.

Liefs van ons viertjes...

• 27 Januari 2017 - 22:12

Ilse :

Lieve kanjers, wat een avonturen maken jullie mee!!
    Inderdaad hier geen ontsnapte hond, en ik ga gewoon naar de Plus voor mijn stukje schaap!
    Geniet van jullie extra relaxed dag! Wij hier een kinderverjaardag achter de rug , en dus ook wel toe aan een relaxed dag.
    We missen jullie wel!!!!!!
    X ons

• 28 Januari 2017 - 21:27

Durandus En Saskia:

Wat een spannende en mooie reisverhalen. En wat een prachtige foto's! Zal nog lastig kiezen worden welke er aan de muur komen :-)
    Dikke kussen!