van Rakaia naar t platteland - Reisverslag uit Otekaieke, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu van Rakaia naar t platteland - Reisverslag uit Otekaieke, Nieuw Zeeland van Marieke Domburgh - WaarBenJij.nu

van Rakaia naar t platteland

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Otekaieke

Maandag 16-1 auto ingeleverd en de camper opgehaald. Klein stukje gereden om even te testen dus in Rakaia al gestopt. Camping vooral aantrekkelijk voor vissers aangezien die aan de rivier ligt. Wij hadden helaas geen zalm gevangen. Maar gelukkig nog wel zalm in de koelkast.

Volgende dag een echte kindercamping bezocht in Geraldine en daar 2 nachten gebleven. Was super leuk voor ze, er waren ezelritjes, konijnen, paarden, zwembad, speeltuin en natuurlijk vriendjes om mee te spelen. Anna vond Kaithlea (of hoe ze ook heet?) als vriendin. Leuk om te zien hoe kinderen dan met elkaar communiceren.

Toen op 19-1 naar lake Tekapo, wat een prachtig meer zeg! Mooie sterren, hot springs. Anna heeft hier haar eerste bergwandeling gemaakt op mt John, super trots zijn we op haar, zo ook de mensen die we onderweg tegenkwamen.
De beloning en het uitzicht waren het meer dan waard; bananenbrood en 360 graden uitzicht!

20-1 richting mount Cook, de hoogste berg van NZ 3754m wat is ie mooi!!

21-1 nu staan we op n schapen/cattlefarm in Otekaieke. Bij iemand op t erf. We mochten net met ze mee eten, gezellig was anders

• 21 Januari 2017 - 10:50

Martin Van Domburgh:

Hoi familie, we zien uit de vele foto's op de familieapp en jullie verhalen dat iedereen het na de zware overtocht erg naar hun zin hebben. Ga zo door en nog veel plezier en ervaringen.
    Hier gaat alles gelukkig goed. We hebben de afgelopen dagen mooi weer. Beetje vriezen en de zon. Dus eveneens goed voor CDM.
    Tot de volgende ervaringen.
    Miep en Martin

• 21 Januari 2017 - 20:55

Tjebbe, Rosalie En Siem:

Hoi lieve vier,

Net alsof we een beetje mee reizen met jullie dankzij de digitale (reis)verslagen. Dank hiervoor!

Enjoy! X